Az 1930-ban megjelent fogkrém reklám azt hirdeti, hogy 3 nap alatt 3 árnyalatnyit fehérít a fogakon. Azért a valós eredmény nem biztos, hogy tükrözte a reklámban ígérteket.
Az érdekes eszközt az ínyek masszírozására találták ki. A reklám szövege szerint, ha csak fogat mosunk és nem masszírozzuk meg ínyünket, olyan mintha félig fehérneműben, hiányos öltözetben lépnénk ki az utcára. (1933)
A kicsit ijesztőnek látszó kisfiúval reklámozott fogkrém a fogmosásra próbál ösztönözni minket, amelyet már a gyermekkortól kezdve fontos rendszeressé tenni. Különben nem lesz vonzó a lányok körében…
A híres fogkrém márka Gardol tartalmával próbálta meggyőzni a vásárlókat, hogy a termékét vásárolják.
Azonban a Gardol egyes feltételezések szerint csak egy marketing fogás volt, és a „Guard it All” kifejezésre utal („az egészet őrzi”).
Sípoló fogkefe, hogy a gyerekeknek – szülőknek kevésbé – élmény legyen a fogmosás.