Fogászat-história V. [reklám kiadás]

 

reklám

Az 1930-ban megjelent fogkrém reklám azt hirdeti, hogy 3 nap alatt 3 árnyalatnyit fehérít a fogakon. Azért a valós eredmény nem biztos, hogy tükrözte a reklámban ígérteket.

ínymaszírozó

Az érdekes eszközt az ínyek masszírozására találták ki. A reklám szövege szerint, ha csak fogat mosunk és nem masszírozzuk meg ínyünket, olyan mintha félig fehérneműben, hiányos öltözetben  lépnénk ki az utcára. (1933)

reklám

A kicsit ijesztőnek látszó kisfiúval reklámozott fogkrém a fogmosásra próbál ösztönözni minket, amelyet már a gyermekkortól kezdve fontos rendszeressé tenni. Különben nem lesz vonzó a lányok körében…

reklám

A híres fogkrém márka Gardol tartalmával próbálta meggyőzni a vásárlókat, hogy a termékét vásárolják.
Azonban a Gardol egyes feltételezések szerint csak egy marketing fogás volt, és a „Guard it All” kifejezésre utal („az egészet őrzi”).

fütyülő-fogkefe

Sípoló fogkefe, hogy a gyerekeknek – szülőknek kevésbé élmény legyen a fogmosás.

Kép: 1, 2, 3, 4, 5,

Ár: 8.000 Ft

Azok a gyermekek, akik rendszeresen járnak fogorvoshoz, nem félnek annyira a fogorvostól és tudatosabban figyelnek később a fogápolásra is.

Tovább olvasom