Snap-on Smile® - Ragyogó mosoly ideiglenes foghíddal

Letört, hiányzó, ferde, elszíneződött fogak és foghíjak. Mind komoly esztétikai problémát jelent, ezért nagy hatással lehet magabiztosságunkra. Orvoslásuk legtöbbször időigényes, fájdalmas, és nem utolsó sorban költséges folyamat. Létezik azonban egy forradalmian új esztétikai fogászati eszköz, amely gyors, fájdalommentes és pénztárcakímélő megoldást jelent mindazoknak, akik ragyogó fogsorra vágynak.

foghíd
Snap-on Smile® – a foghidak új generációja

A Snap-on Smile® kivehető, ideiglenes foghíd speciális gyantából készül, ezért rendkívül vékony, mégis tartós eszköz. A letört, elszíneződött vagy hiányzó fogak elfedése és pótlása mellett akkor is kiváló választás, ha harapásemelést kell alkalmazni, hidat vagy implant koronát behelyezni, de a végleges fogsorra még várni kell. Ezen kívül az elavult, kivehető részleges fogpótlások tulajdonosai számára is kényelmes, esztétikus és gazdaságos alternatívát nyújt.

A Snap-on Smile® megrendelésekor a fogorvos először segít kiválasztani a megfelelő méretet és színt. Ezután mintát vesz a páciens fogsoráról, amely alapján a fogtechnikus elkészíti a precízen illeszkedő Snap-on Smile® foghidat. Végül egy próba következik, ami után már viselhetjük is az elkészült eszközt, amely tökéletesen egyenletes formájú és színű fogsort szavatol.

Hibátlan fogsor fájdalommentesen, elérhető áron

A Snap-on Smile® népszerűségéhez hozzájárul, hogy felhelyezéséhez gyakorlatilag semmilyen előkészítésre nincs szükség. A fogszerkezet érintetlen marad, nem kerül sor csiszolásra, fúrásra vagy érzéstelenítő injekcióra, ezért a folyamat teljesen fájdalommentes. A Snap-on Smile® viselése semmilyen korlátozással nem jár, ugyanúgy élvezhetjük kedvenc ételeinket és italainkat, mint a foghíd viselése előtt. Az eszköz egyszerűen felhelyezhető és kivehető, így tisztítása is rendkívül egyszerű, a páciens fogsorát precízen követő tervezés pedig kényelmes viseletet garantál.

A Snap-on Smile® tökéletes választás mindazok számára, akik nem szeretnének fogaik esztétikai megújításáért nagyobb összeget fizetni, vagy tartanak a hosszadalmas és fájdalmas folyamattól. A Forest & Ray Dental budapesti rendelőjében minden megrendelt Snap-on Smile® mellé szakértői segítséget és tanácsadást biztosítunk. Látogasson el hozzánk, és tudjon meg többet erről a forradalmian új esztétikai fogászati eszközről

Ár: 44 900 Ft

Otthoni fogfehérítés INGYEN állapotfelméréssel és fogtisztítással

Érvényes: 2019. március 31-ig.

Tovább olvasom

Foglaljon időpontot még ma!