Fogékszer – Divat a szexi mosoly

bölcsességfog növekedés

Ragyogó fehér, rendezett fogazattal megnyerõ lesz a mosolyunk. Azok számára pedig, akik különleges és igazán szexi mosolyra vágynak, itt a sztárokat is meghódító trend, a diszkrét vagy olykor nagyon is feltûnõ fogékszer.

fogékszer

A fogékszerek különbözõ anyagokból készülnek, amelyek tökéletes fényvisszaverõ tulajdonságuknak köszönhetõen ragyogó csillogást biztosítanak. Ezeket a beszédnél és nevetésnél látható fogakra rögzítünk egy speciális ragasztási technikával. Klinikánkon a páciens katalógusból választhatja ki a neki legjobban tetszõ, fogazatához leginkább illeszkedõ díszt. Különbözõ színekben, méretben vagy akár formában találhatja meg mindenki a stílusához leginkább illõ fogékszert. Több világsztár, többek között Madonna és Katy Perry is viselt már ilyen ékszert; közismert, hogy õk igazán tudják, mi számít vonzónak és divatosnak manapság.

konzultáció, fogékszer

Pásztor Edina, a My Sweetest Heaven népszerû hazai divatblog írója is fogékszer mellett döntött a közelmúltban, melyet a Forest & Ray Dental budapesti rendelõjében készítettünk el számára.

kezelés, fogékszer

Miután kiválasztotta a neki legjobban tetszõ ékszert, illetve annak pontos helyét, a fog elõkészítése következett, amely egy gyors és fájdalommentes fogfelszín érdesítés a ragasztóanyag kifogástalan tapadása érdekében. Ezután pedig pillanatok alatt felhelyezésre került az ékszer, amely azóta is díszíti Edina mosolyát.

Pásztor Edina, fogékszer

Ha Ti is szeretnétek vonzóvá tenni mosolyotokat egy fogékszerrel, akkor foglaljatok idõpontot rendelõnkbe még ma!