Szájsebészet

Szájsebészeti kezeléseink többnyire helyi érzéstelenítésben, ambulánsan történnek, azaz a páciens a beavatkozást követően fájdalom és egyéb kellemetlen tünetek nélkül térhet vissza megszokott napi rutinjához. Budapesti szájsebészetünk minden páciensünk számára biztosítja a privát fogászati és szájsebészeti ellátások minden előnyét - kényelmet, rugalmasságot és odafigyelést. Rendelőnkben - a teljesség igénye nélkül - az alábbi szájsebészeti kezelések vehetők igénybe:

Szájsebészet

Csontpótlás

Fogvesztés esetén, az eltávolított fog környékén hosszabb-rövidebb idő elteltével gyakran megindul az állcsont sorvadása. A csontpótlási eljárások sokrétűek lehetnek, és többségük gyorsan és minimális kockázattal végezhető el. Az így megvastagított és megerősített állcsont már be tud fogadni implantátumokat.

Szinuszemelés

Fogászati implantológiára szakosodott rendelőkben mindennapos beavatkozás, mely magyarra fordítva arcüreg-emelést jelent. A szinuszemelés lehetőséget biztosít az elvékonyodott csonttal rendelkező pácienseknek is arra, hogy implantációs kezelésben részesülhessenek, és élvezhessék az ennek eredményével járó minden előnyt.

Bölcsességfog-húzás

Fájdalom, feldagadt arc, torlódó fogak - csak néhány azok közül a tünetek közül, amelyet bölcsességfogunk okozhat. A bölcsességfog-húzás sok esetben szájsebészeti természetű kezelés, de megfelelő kezekben, körültekintő ellátás mellett a kellemetlenségek elkerülhetők!

Cisztaeltávolítás

A foggyökerek csúcsánál kialakult ciszták általában hosszú ideig nem okoznak kellemetlen tüneteket. Elfertőződésük azonban már komolyabb kockázattal és kellemetlenebb következményekkel jár. A ciszták többsége egyszerűen diagnosztizálható, és szerencsés esetben a ciszták eltávolítása sem jelent komoly szájsebészeti operációt.

Gyökércsúcs rezekció

Gyökércsúcs körüli ciszták kezelésének, a fog megmentésének végső eszköze. A gyökércsúcs rezekció a legutolsó kísérlet, amit szájsebésze egy beteg fog megmentésére tehet - nem érdemes elszalasztani, a gyökércsúcs-rezekció ugyanis igen jó sikerrátával hosszú évekre konzerválhatja fogát.

Online bejelentkezés

Foglaljon időpontot még ma!